Hodnocení obchodu
JK
Jan Krömer
náhodné spojení
Obchod i odeslání zásilky ok,balíkovna měla doručit zboží v pátek,ale nedoručila.Dorazilo v úterý.Bez omluvy.Jen smazána původní zpráva o doručení a nahrazena novou až v úterý během dne.
Dobrý den,
děkujeme za kladnou recenzi a doporučení našeho internetového obchodu, ale mrzí nás, že doručení Vaší zásilky neproběhlo podle plánu. Bohužel někdy nastanou situace, které nedokážeme více ovlivnit, například při doručování balíku ze strany přepravní společnosti.
Vaši zkušenost předáme našemu přepravci, abychom společně zlepšili kvalitu doručení. Děkujeme za pochopení a věříme, že příští objednávka proběhne bez komplikací.
Přejeme pěkný zbytek dne,
Tým EBAU.cz
Rychlost, vstřícné jednání. Škoda, že jsem je našel ke konci stavby...
FF
František Franěk
RB
Radek Bartak
JS
jiri sisl
spokojen
na stránkách navedeno skladem, tím pádem předpokládám, že přijedu, zaplatím a odjíždím, ale ono ejhle, čekáte na potvrzení, kdy si můžete pro to přijet a ono ejhle 3 dny čekáte. Slovo skladem pro ně znamená, skladem u výrobce. Ha ha ha. Perfektní skušenost.
Dobrý den, paní Pavelková,
nejsme si jisti, zda píšete recenzi na správný e-shop. Objednala jste si zboží 14.10 s osobním odběrem přímo u výrobce v Ostravě. Do poznámky jste uvedla: "osobní odběr v Ostravě co nejdříve děkuji". Téhož dne v 10:50 jsme Vám zaslali podklady k platbě, aby bylo možné zboží odebrat PŘÍMO u výrobce - nejedná se o náš sklad. Jak jste se mohla informovat na našem e-shopu, při odběru u výrobce je nutná platba předem, případně hotově u nás na prodejně v Č. Budějovicích. Nakonec jsme Vám tentýž den ve 12:40h zaslali další e-mail s informacemi, že jsme zboží u výrobce objednali, i když jsme od Vás neměli potvrzení o platbě. Snažili jsme se Vám vyjít vstříc, aby se odběr zboží nezdržoval.
Proto nerozumíme Vaší recenzi, ve které uvádíte, že u nás bylo zboží mylně označeno jako "Skladem". Zboží na naší prodejně skladem bylo, a tudíž nebyl problém si ho u nás vyzvednout. Ve vašem případě bychom měli mít u zboží uvedeno „Skladem u výrobce“, což by také bylo správné označení, ale nelze počítat s tím, že někdo upřednostní sklad výrobce, před našim centrálním.
Jen malé upozornění, pro recenzi na správný e-shop, doporučujeme opravit chybu "Perfektní skušenost", raději napište se "z".
S pozdravem,
Tým EBAU.cz
TA
Tomáš Alexa
Velmi, vše rychlé, profesionální.
PP
Pavla Pagáčová
Žádná
Dobrý den,
děkujeme za kladnou recenzi a doporučení našeho internetového obchodu. Jsme velmi rádi, že vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
Přejeme pěkný týden,
Tým EBAU.cz
ŠP
Šmákal Petr
Vše OK
MV
Martin Vanĕček
RČ
Radek Čech
DB
Dan Bečvář
JJ
Josef Jořenek
sem velmi spokojen s obchodem EBAU.
JF
Jakub Foretník
LM
Libor Malina
Vše OK.
polibte mi prdel
Dobrý den, pane Jemelko,
velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Zejména proto, že si nejsme vědomi žádného svého pochybení. Zboží jste objednal 9.10. na dobírku a ještě v ten den byla zakázka vyřízená i objednána spediční firma. Následující den 10. 10. jste zboží uhradil převodem v pozdních odpoledních hodinách a aby Vám tedy nebyla zásilka doručována na dobírku, museli jsme dopravci 11. 10. stornovat stávající zadání zásilky a zpracovat nové zadání – štítek bez dobírky. Několikrát jsme spolu hovořili i jste slyšel vyjádření spediční firmy. Nicméně jsme přesvědčeni, že takovéto hodnocení si nezasloužíme. Udělali jsme opravdu maximum, co je v našich silách.
Tým EBAU.cz
PK
Pavel Korf
MP
Milan Přibyl
Zboží dorazilo krásně zabalené a rychle. Děkuji Přibyl